...jest pusty
Strona głównaAktualności

Sprzęgło 310 mm do New Holland TD, Case JX



Sprzęgło dwustopniowe o średnicy roboczej 310 mm stosowane w ciągnikach New Holland Serii TD oraz Case JX. Dokładna lista modeli w których to sprzęgło ma zastosowanie:

NEW HOLLAND:

TD 5040, TD 5050, TD 60, TD 60D, TD 70, TD70D, TD80, TD80D, TD90, TD90D, TD95, TD95D,

CASE :

JX 90, JX 95

Numery katalogowe którym odpowiada sprzęgło: NEW HOLLAND : 84177332, 5092803, 5092802, 50928020, 280645, 231011010, L 02201021507, 02201 0215 06, 02201021506, val805980

Docisk sprzęgła

W pierwszych modelach New Holland TD oraz Case JH na pierwszy montaż zakładane było sprzęgło firmy Valeo. Łatwo można je rozpoznać po charakterystycznym ustawieniu łapek – mocowane są parami – jedna do łożyska oporowego jezdnego, druga od łożyska porowego wałka przekaźnika.

Docisk sprzęgła o średnicy 310 mm. UWAGA! Nie jest to średnica całego korpusu ale powierzchni roboczej.

Parametry techniczne docisku:

Mocowany na 6 śrub

Ilość frezów w tarczy 16

średnica wała sprzęgłowego 40 /45

W środku znajduje się tarcza sprzęgła jezdnego – ceramiczna – 6 spiekowa

średnica tarczy – 310

tarcza amortyzowana – 6 sprężyn

grubość okładzin ciernych – 11 mm

Po 2009 roku do nowych ciągników montowane już było sprzęgło firmy LUK

Docisk LUK ma inną budowę korpusu niż VALEO. Dźwignie łożysk oporowych rozstawione są w równych odstępach od siebie. Pierwsza wersja mocowana była do koła zamachowego na 12 śrub i występowała z tarczą 6 spiekową.

Od jakiegoś czasu sprzęgło zostało zmodyfikowane. Korpus jest przykręcany do koła zamachowego na 6 śrub.

Tarcza została wzmocniona i jest w tej chwili siedmioramienna.

Tarcza wałka przekaźnika nie występuje w komplecie, można ją dokupić oddzielnie.

Jest to tarcza okrągła – mineralna

średnica tarczy – 310 mm

Ilość frezów – 10

średnica wałka – 22 /25

Podczas naprawy sprzęgła warto zwrócić uwagę na łożyska oporowe. W omawianym modelu występują trzy łożyska:

  1. Łożysko pilotowe koła zamachowego o wymiarach 17x47x14

  2. Łożysko oporowe pierwszego stopnia czyli sprzęgła jazdy. Początkowo były to łożyska z nabijanym pierścieniem oporowym. Zdarzało się że zużyty/wytarty pierścień spadał z łożyska dlatego w tej chwili zalecane są łożyska jednoczęściowe o rozmiarze 50x90x21,6

  3. Łożysko oporowe drugiego stopnia czyli odpowiadające za załączanie wałka przekaźnika o wymiarach 70x110x20. Jeśli chodzi o rozmiar to jest to łożysko znormalizowane 6014 2 rs. Należy jednak pamiętać aby nie zakładać łożysk kierując się tylko rozmiarem. Łożysko musi mieć zastosowanie jako oporowe. Zwykłe łożysko toczne o rozmiarze 6014 2 RS by się rozsypało.

Elementem eksploatacyjnym, które podlegają zużyciu są cztery sprężynki mocujące łożysko oporowe

Dbamy o Twoją prywatność

Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możemy wykorzystywać pliki cookies własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, również w celu dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Możesz zaakceptować wykorzystanie wszystkich tych plików lub dostosować użycie plików do swoich preferencji.

Dbamy o Twoją prywatność

Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możemy wykorzystywać pliki cookies własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, również w celu dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Możesz zaakceptować wykorzystanie wszystkich tych plików lub dostosować użycie plików do swoich preferencji.

Zarządzaj cookies

Niezbędne pliki cookie
Korzystanie przez nas z niezbędnych plików cookie jest konieczne dla prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Pliki te są instalowane w szczególności na potrzeby zapamiętywania sesji logowania lub wypełniania formularzy, a także w celach związanych ustawieniem opcji prywatności.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie umożliwiają sprawdzenie liczby wizyt i źródeł ruchu w naszym serwisie. Pomagają nam ustalić, które strony są bardziej, a które mniej popularne, i zrozumieć, jak użytkownicy poruszają się po stronie. Dzięki temu możemy badać statystki i poprawiać wydajność naszej witryny. Informacje zbierane przez te pliki cookie są agregowane, nie mają więc na celu ustalenia Twojej tożsamości. Jeśli nie zezwolisz na stosowanie tych plików cookie, nie będziemy wiedzieć, kiedy odwiedziłeś naszą stronę internetową.
Funkcjonalne pliki cookie
Funkcjonalne pliki cookie zapamiętują i dostosowują stronę do Twoich wyborów, np. preferencji językowych. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała lub ostrzegała o niezbędnych i funkcjonalnych plikach cookie, jednak spowoduje to, że niektóre części witryny mogą nie działać prawidłowo.
Reklamowe pliki cookie
Reklamowe pliki cookie pozwalają na dopasowanie wyświetlanych treści reklamowych do Twoich zainteresowań, nie tylko na naszej witrynie, ale też poza nią. Mogą być instalowane przez partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony internetowej. Na podstawie informacji z tych plików cookie i aktywności w innych serwisach jest budowany Twój profil zainteresowań. Reklamowe cookies nie przechowują bezpośrednio Twoich danych osobowych, ale identyfikują Twoją przeglądarkę internetową i sprzęt. Jeśli nie zezwolisz na stosowanie tych plików cookie, dalej będziemy mogli wyświetlać Ci reklamy, jednak nie będą one dopasowane do Twoich preferencji. Zobacz jak Google używa tych danych. Możesz zrezygnować ze wszystkich spersonalizowanych reklam w ustawieniach reklam, lub z wybranych firm na stronie www.aboutads.info.
Powered by eBiznes.pl